Új őrület: átlátszó kóla

A Coca Cola egy forradalmi újítást jelentetett meg a piacon, mégpedig az átlátszó kólát. Reklámja alapján 0 kalóriát tartalmaz, és úgy néz ki, akár a víz.

2018.június 11. óta Japán összes boltjában, és italautomatájában is megvásárolható már a termék, ami a Coca-Cola Clear névet birtokolja. A vállalat már 2018. áprilisában beharangozta új innovációját, amit akkor a nagyközönség tréfának könyvelt el. Az előzetes bejelentés visszhangja tulajdonképpen elő-közvéleménykutatásnak is megfelelt, hiszen felmérhették vele az emberek véleményét erről a számukra még ismeretlen fogyasztási cikkről.

Íze állítólag megegyezik az original kóláéval, gyengén megspékelve kis citrusos aromával.

Arról, hogy más országokban, így hazánkban is elérhetővé válik e a termék, egyelőre nincs információ. Mindenesetre a vásárlóban az a tudat, hogy olyan, mintha vizet fogyasztana, nagyban megnöveli a vásárlási kedvet.

A Coca Cola azonban itt még nem áll meg, tervei között szerepel Japán csúhai piacára betörése is, ami tulajdonképpen egy sócsú, vagyis égetett szesz alapú ital szódával és gyümölcsös ízekkel keverve.

A vállalat ezt az italprojektet kísérleti jelleggel próbálja majd megvalósítani, tulajdonképpen megvizsgálja, van e jövője egy hasonló elképzelésnek; emiatt valószínűleg nem lehet majd kapni Japánon kívül sehol sem.