Virtuálisan kipróbálhatók lesznek a sminktermékek

1 042

Hamarosan elérhetővé válik a Facebook és a L’oréal együttműködésének új alkalmazása. A funkció lényege, hogy a használható filterek segítségével a fogyasztó az Instagramon „kipóbálhatja” a megvásárolni kívánt sminktermékeket. Így eldöntheti, hogy ténylegesen megveszi e a kiválasztott cikkeket.

Úgy tűnik, hogy a virtuális valóság egyre hangsúlyosabbá válik a Facebooknál. Annál is inkább, mert a 2018. júliusi információk szerint a valóságalapú funkciók tesztelése folyamatban van a hírfolyamon: amerikai felhasználók egy kisebb csoportja ugyanis egy ideje már próbálgatja az új alkalmazást.

A Reuters szerint A L’oréal és a Facebook közös célja, hogy a rúzsoktól a szemhéjfestékekig minden terméket ki tudjanak próbálni a kiterjesztett valóságban a felhasználók. A francia szépségipari cég óriási forgalmat bonyolít e-kereskedelem útján (ezen a platformon a bevétele az utóbbi 3 évben megduplázódott!), a funkcióval pedig további növekedést várnak internetes értékesítéseik területén.
A L’oréal cég versenytársai: az Estee Lauder, vagy a Sephora technológiai újításokba fekteti vagyonának jelentős részét, nem csoda tehát, hogy a franciák is lépést akarnak tartani a riválisokkal. Ennek köszönhetően 2018. márciusában megvásárolták a kiterjesztett realitás és a mesterséges intelligencia profillal rendelkező ModiFace kanadai vállalatot, ami jelenleg a Facebookkal közösen dolgozik a virtuális valóságfunkción.

Egyelőre nem egyértelmű a funkció elérhetőségének dátuma, az azonban biztos, hogy elsőként a Lancome, az NYX, az Urban Decay, valamint az Yves Saint Laurent cikkei „próbálhatók” majd ki virtuálisan.

Comments are closed.